Voorbereidingen Ghana. - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Natascha Hooft - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Ghana. - Reisverslag uit Haastrecht, Nederland van Natascha Hooft - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Ghana.

Door: Natascha Hooft

Blijf op de hoogte en volg Natascha

19 April 2013 | Nederland, Haastrecht

Alle voorbereidingen voor Ghana zijn in volle gang. We zijn druk met de sponsoracties. De sponsorloop is net geweest en hier hebben we een groot bedrag mee opgehaald. Nu verkopen we nog gelukspoppetjes en zamelen we cartridges en mobiele telefoons in. We zijn ook druk bezig om nog meer acties te bedenken en te organiseren. Binnenkort ga ik ook op een rommelmarkt staan en verkoop ik oude spullen, waarvan de opbrengst ook naar de weeskinderen in Ghana gaat.

Vandaag heb ik mijn vaccinaties voor Ghana gehad. Ik voelde me weer net als bij de 9-jaars prik. Gelukkig was het nu gewoon bij mijn eigen dokter. Ik heb ook net als toen weer de DTP prik gehad (10 jaar geldig, dus was verlopen), maar nu ook nog gele koorts en hepatitis A en B. Het viel erg mee. Over een maand weer terug voor een herhaling van hepatitis A en B.
Maandag kan ik mijn vaccinatieboekje ophalen en mijn visum aanvragen.

Het schiet al erg op!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natascha

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 339
Totaal aantal bezoekers 6798

Voorgaande reizen:

10 Juli 2013 - 04 Augustus 2013

Ghana

Landen bezocht: